Voorbereidingen

11 september 2022 - Apeldoorn, Nederland

Nog een weekje en dan gaan we op reis. Alle voorbereidingen zijn in volle gang: prikken en pillen zijn binnen, koffers worden gekeurd, kleding uitgezocht en papieren klaargelegd. Kortom: we zijn er (bijna) klaar voor!

Voor diegenen die het nog niet weten: we gaan 4 weken met z'n  vieren op reis: Hans, Martha, Gé en ik. We hopen te gaan rondtrekken door Namibië en Botswana en maken ook een klein uitstapje naar de Victoria Watervallen in Zimbabwe. Deze reis wilden we eigenlijk al in 2021 gaan maken, maar ja: dat kon niet doorgaan door corona. We hebben er dus extra lang naar uitgekeken, en het is heerlijk dat het nu wel door kan gaan.

In het van snelle wifi voorziene Ugchelen kan dit eerste blogje moeiteloos worden verzonden. In hoeverre dat ook gaat lukken in de Namib woestijn en de binnenlanden van Botswana is nog maar de vraag, maar we gaan ons best doen. We zouden het heel gezellig vinden als jullie met ons mee willen reizen. Als je je aanmeldt voor de blog krijg je automatisch een berichtje als we er iets op gezet hebben.

Tot horens dus!

1. Maddie:
    11 september 2022
    Leuk, ik ben benieuwd naar de verhalen!
    Hele mooie weken toegewenst.
  2. Carolien:
    12 september 2022
    Hartstikke leuk, ik ben benieuwd naar jullie verhalen en avonturen. Mooie en gezellige reis samen gewenst.
  3. Henk Drayer:
    17 september 2022
    Wat een vooooorrecht dat we mee mogen reizen